The Grain-Free, Sugar-Free, Dairy-Free Family Cookbook: Simple and Delicious Recipes for Cooking with Whole Foods on a Restrictive Diet

دانلود کتاب The Grain-Free, Sugar-Free, Dairy-Free Family Cookbook: Simple and Delicious Recipes for Cooking with Whole Foods on a Restrictive Diet

40000 تومان موجود

کتاب آشپزی خانوادگی بدون غلات، بدون شکر و لبنیات: دستور العمل های ساده و خوشمزه برای آشپزی با غذاهای کامل در یک رژیم غذایی محدود نسخه زبان اصلی

دانلود کتاب آشپزی خانوادگی بدون غلات، بدون شکر و لبنیات: دستور العمل های ساده و خوشمزه برای آشپزی با غذاهای کامل در یک رژیم غذایی محدود بعد از پرداخت مقدور خواهد بود
توضیحات کتاب در بخش جزئیات آمده است و می توانید موارد را مشاهده فرمایید


این کتاب نسخه اصلی می باشد و به زبان فارسی نیست.


امتیاز شما به این کتاب (حداقل 1 و حداکثر 5):

امتیاز کاربران به این کتاب:        تعداد رای دهنده ها: 7


توضیحاتی در مورد کتاب The Grain-Free, Sugar-Free, Dairy-Free Family Cookbook: Simple and Delicious Recipes for Cooking with Whole Foods on a Restrictive Diet

نام کتاب : The Grain-Free, Sugar-Free, Dairy-Free Family Cookbook: Simple and Delicious Recipes for Cooking with Whole Foods on a Restrictive Diet
ویرایش : 1st Edición
عنوان ترجمه شده به فارسی : کتاب آشپزی خانوادگی بدون غلات، بدون شکر و لبنیات: دستور العمل های ساده و خوشمزه برای آشپزی با غذاهای کامل در یک رژیم غذایی محدود
سری :
نویسندگان : , ,
ناشر : Chelsea Green Publishing
سال نشر : 2019
تعداد صفحات : 320
ISBN (شابک) : 1603587594 , 978-160358759
زبان کتاب : English
فرمت کتاب : epub    درصورت درخواست کاربر به PDF تبدیل می شود
حجم کتاب : 214 Mb



بعد از تکمیل فرایند پرداخت لینک دانلود کتاب ارائه خواهد شد. درصورت ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود قادر خواهید بود لیست کتاب های خریداری شده را مشاهده فرمایید.

توضیحاتی در مورد کتاب :


شامل یک ماه برنامه غذایی مناسب برای کودکان و لیست خرید دقیق برای آسان کردن زندگی با افزایش سرسام آور میزان بیماری های مزمن، والدین بیشتر و بیشتر با واقعیت نگران کننده رژیم های محدود کننده مواجه می شوند. و از آنجایی که همه مشغول هستند، بسیاری از خانواده‌ها برای ساده‌تر کردن زندگی به محصولات «سالم» خریداری شده در فروشگاه‌ها اعتماد می‌کنند، اما بسیاری از این محصولات مملو از قند و سموم پنهان هستند. وقتی با بحران سلامت خانواده خود مواجه شد، مادر و مربی بهداشت، لیا وب، متوجه شد که برای ارائه مداوم غذای با کیفیت بالا برای خانواده‌اش، نزدیک به 100 درصد وعده‌های غذایی آنها باید خانگی باشد. اما زمانی که او به دنبال منبعی برای راهنمایی او بود، اکثر کتاب‌های آشپزی که دستور العمل‌های «بدون» غذاهای آلرژی‌زا را ارائه می‌دادند، سرشار از نشاسته، آرد و شکر فرآوری‌شده بودند. وب، مانند بسیاری از والدین، به دنبال یک کتاب آشپزی بود که دستور العمل های غذایی کاملاً مغذی، مناسب برای بچه ها را ارائه دهد که همچنین آسان بود، اما یکی نبود - بنابراین خودش آن را نوشت. کتاب آشپزی خانوادگی بدون غلات، بدون شکر و لبنیات، سیستم جدیدی را برای تهیه غذا و نزدیک شدن به آشپزخانه ارائه می‌کند که بچه‌ها را درگیر آشپزی می‌کند، که هیجان را در اطراف غذا تشویق می‌کند (یک چالش بزرگ با رژیم‌های غذایی محدود). دستور العمل ها سرشار از چربی های سالم، سبزیجات غنی از مواد مغذی، تخمیرها و گوشت هایی است که با علف تغذیه می شود و شامل میان وعده ها، ناهارهای مدرسه و خوراکی های شیرین خوشمزه است که با طعم دسرهای پر قند رقابت می کند. با پیروی از برنامه‌های غذایی لیا، والدین مطمئناً همه اعضای خانواده را راضی می‌کنند و آشپزی با رژیم غذایی محدود را برای مدت طولانی لذت‌بخش و قابل انجام می‌سازند. خانواده‌هایی که می‌دانند می‌خواهند خود را از شر غلات، شکر و لبنیات خلاص کنند، اما با شروع کار ترسیده‌اند، توصیه‌ها و عیب‌یابی وب را بسیار ارزشمند خواهند یافت. کتاب آشپزی روش‌های آزمایش‌شده توسط خانواده را تشریح می‌کند که برای آماده‌سازی مؤثر و کارآمد، از جمله دستور العمل‌های اساسی روزمره که به مرور زمان بخشی از فرآیند بصری آشپز می‌شوند، توضیح می‌دهد. بهترین قسمت این است که اگرچه لیا تقریباً هر یک از صبحانه‌ها، ناهارها، شام‌ها و میان‌وعده‌های خانواده‌اش را با استفاده از مواد غذایی کامل آماده می‌کند، او فقط چهار تا شش ساعت در هفته برای تهیه غذا صرف می‌کند! این برنامه رژیم غذایی نه تنها از طریق جوراب زدن در فریزر، آماده کردن آشپزخانه، خرید و پخت و پز به صورت عمده، و برنامه ریزی مداوم وعده های غذایی امکان پذیر است. قابل مدیریت و رضایت بخش است. برای این کتاب آشپزی آماده شوید تا زندگی شما را به طور اساسی تغییر دهد.


توضیحاتی در مورد کتاب به زبان اصلی :


Including One Month of Kid-Friendly Meal Plans and Detailed Shopping Lists to Make Life Easier As the rate of chronic illness skyrockets, more and more parents are faced with the sobering reality of restrictive diets. And because everyone is busy, many families come to rely on store-bought "healthy" products to make life simpler, but many of these are loaded with sugar and hidden toxins. When faced with her own family health crisis, mother and health coach Leah Webb realized that in order to consistently provide high quality food for her family, nearly 100 percent of their meals would need to be homemade. But when she looked for a resource to guide her, most cookbooks that offered recipes "free" of allergenic foods were also high in processed starches, flours, and sugar. Webb, like so many parents, was looking for a cookbook that offered deeply nutritious, kid-friendly, whole foods recipes that were also easy, but there wasn't one—so she wrote it herself. The Grain-Free, Sugar-Free, Dairy-Free Family Cookbook offers a new system to preparing food and approaching the kitchen that gets kids involved in cooking, which encourages excitement around food (a major challenge with restrictive diets). The recipes are rich in healthy fats, nutrient-dense vegetables, ferments, and grass-fed meats, and include snacks, school lunches, and delicious sweet treats that rival the flavors of sugar-dense desserts. By following Leah's meal plans, parents will be sure to please everyone in the family and make cooking on a restrictive diet enjoyable and doable over a long period of time. Families that know they would like to rid themselves of grain, sugar, and dairy, but are intimidated by starting, will find Webb's advice and troubleshooting invaluable. The cookbook outlines family-tested methods that make for effective and efficient preparation, including everyday basic recipes that will become part of a cook's intuitive process over time. The best part is that although Leah prepares nearly every single one of her family's breakfasts, lunches, dinners, and snacks using whole food ingredients, she only spends four to six hours on food preparation per week! Through stocking her freezer, prepping the kitchen, shopping and cooking in bulk, and consistently planning meals, this diet plan is not only possible; it is manageable and fulfilling. Prepare for this cookbook to radically change your life.



پست ها تصادفی