A Dictionary of Publishing

دانلود کتاب A Dictionary of Publishing

33000 تومان موجود

کتاب فرهنگ لغت انتشارات نسخه زبان اصلی

دانلود کتاب فرهنگ لغت انتشارات بعد از پرداخت مقدور خواهد بود
توضیحات کتاب در بخش جزئیات آمده است و می توانید موارد را مشاهده فرمایید


این کتاب نسخه اصلی می باشد و به زبان فارسی نیست.


امتیاز شما به این کتاب (حداقل 1 و حداکثر 5):

امتیاز کاربران به این کتاب:        تعداد رای دهنده ها: 10


توضیحاتی در مورد کتاب A Dictionary of Publishing

نام کتاب : A Dictionary of Publishing
عنوان ترجمه شده به فارسی : فرهنگ لغت انتشارات
سری : Oxford Quick Reference
نویسندگان : , ,
ناشر : OUP Oxford
سال نشر : 2019
تعداد صفحات :
ISBN (شابک) : 9780192558473 , 9780191863592
زبان کتاب : English
فرمت کتاب : epub    درصورت درخواست کاربر به PDF تبدیل می شود
حجم کتاب : 474 Kb



بعد از تکمیل فرایند پرداخت لینک دانلود کتاب ارائه خواهد شد. درصورت ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود قادر خواهید بود لیست کتاب های خریداری شده را مشاهده فرمایید.

توضیحاتی در مورد کتاب :


این فرهنگ لغت جدید طیف کاملی از موضوعات مرتبط با انتشارات را پوشش می دهد و اصطلاحاتی را که در فرآیندهای ویرایش، تولید، چاپ و توزیع کتاب و محتوای دیجیتال با آن مواجه می شوند، تعریف می کند. با مدخل‌هایی از تصحیح و صحافی گرفته تا قابلیت کشف و حق امتیاز، و پوشش حوزه‌های معاصر انتشار مانند گردش کار دیجیتال و مدیریت حقوق دیجیتال، این فرهنگ لغت اطلاعاتی آسان و دقیق در مورد اصطلاحات و مفاهیم کلیدی ارائه می‌کند. این کتاب شامل بیش از 250 مدخل مختصر و به روز از A تا Z است، این یک منبع مرجع ارزشمند برای دانشجویان انتشارات و همچنین برای کسانی است که در حال حاضر در این صنعت مشغول به کار هستند.


توضیحاتی در مورد کتاب به زبان اصلی :


This new dictionary covers the full range of publishing-related topics, defining terms encountered in the processes of editing, producing, printing, and distributing books and digital content. With entries ranging from proofreading and binding to discoverability and royalties, and covering contemporary areas of publishing such as digital workflow and digital rights management, the dictionary provides easy-to-find and accurate information on key terms and concepts. Comprising over 250 concise and up-to-date A to Z entries, it is an invaluable reference resource for students of publishing, as well as for those currently working in the industry.



پست ها تصادفی