History of Economic Ideas in 20 Talks

دانلود کتاب History of Economic Ideas in 20 Talks

52000 تومان موجود

کتاب تاریخچه ایده های اقتصادی در 20 گفتار نسخه زبان اصلی

دانلود کتاب تاریخچه ایده های اقتصادی در 20 گفتار بعد از پرداخت مقدور خواهد بود
توضیحات کتاب در بخش جزئیات آمده است و می توانید موارد را مشاهده فرمایید


این کتاب نسخه اصلی می باشد و به زبان فارسی نیست.


امتیاز شما به این کتاب (حداقل 1 و حداکثر 5):

امتیاز کاربران به این کتاب:        تعداد رای دهنده ها: 1


توضیحاتی در مورد کتاب History of Economic Ideas in 20 Talks

نام کتاب : History of Economic Ideas in 20 Talks
عنوان ترجمه شده به فارسی : تاریخچه ایده های اقتصادی در 20 گفتار
سری :
نویسندگان : ,
ناشر : Springer
سال نشر : 2022
تعداد صفحات : 150 [151]
ISBN (شابک) : 9811945055 , 9789811945052
زبان کتاب : English
فرمت کتاب : pdf
حجم کتاب : 4 Mb



بعد از تکمیل فرایند پرداخت لینک دانلود کتاب ارائه خواهد شد. درصورت ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود قادر خواهید بود لیست کتاب های خریداری شده را مشاهده فرمایید.

توضیحاتی در مورد کتاب :




این کتاب تاریخچه مختصری از اندیشه اقتصادی را برای خوانندگان در تمام سنین ارائه می دهد. در حالی که برخی از دانش اولیه اقتصاد مفید خواهد بود، نیازی به آن نیست. این کتاب برای دستیابی به سه هدف تنظیم شده است: جالب، سرگرم کننده و تفکر برانگیز. در حالی که ممکن است نویسندگان در موارد خاصی دارای عقیده به نظر برسند، این به عمد انجام می شود تا به خوانندگان هشدار داده شود تا نظرات خود را شکل دهند. تاریخ ایده‌ها ما را باهوش‌تر و ثروتمندتر نمی‌کند، اما می‌تواند از جهل ما و «ابتذال شر» بکاهد - اصطلاحی که هانا آرنت به افرادی اشاره می‌کند که خود انعکاس ندارند، «او وظیفه‌اش را انجام داد...». او نه تنها دستورات را اطاعت کرد، بلکه از قانون نیز اطاعت کرد.»




توضیحاتی در مورد کتاب به زبان اصلی :


This book provides a concise history of economic thought for readers of all ages. While some basic economics knowledge would be helpful, it is not required. The book sets out to achieve three aims: to be interesting, entertaining, and thought-provoking. While the authors may appear opinionated in certain instances, this is intentionally done in order to alert readers to form their own views. History of ideas does not make the us smarter nor richer, but it can reduce our ignorance and the “banality of evil”―a term Hannah Arendt referred to people who lack self-reflection, “He did his duty...; he not only obeyed orders, he also obeyed the law.”





پست ها تصادفی